Har du upptäckarlust och gillar att vara ute med barn?

Utbilda dig till natursnoksledare i Luleå den 21-22 maj 2022.

Natursnokarna är en del av Naturskyddsföreningens lokala kretsars verksamhet och finns över hela Sverige. Vi gör utflykter och lär oss om naturen genom att leka, upptäcka och undersöka. Alla barn som är mellan 3-10 år och som har med sig en vuxen är välkomna. Att vara med i natursnokarna är ett socialt och roligt sätt att se till att verkligen komma ut i naturen.

Naturskyddsföreningen arrangerar utbildningar för alla medlemmar som vill bli ledare för barn- och familjeverksamheten Natursnokarna och nu är det alltså dags för natursnoksledarutbildning i Luleå den 21-22 maj. OBS! Du behöver inte vara expert, biolog eller lärare för att bli Natursnoksledare hos oss.

>> Läs mer och anmäld dig här

Har du frågor om utbildningen? Vänligen mejla natursnokarna@naturskyddsforeningen.se

Vill du veta mer om Natursnokarna i Norrbotten? Vänligen mejla vår samordnare Dieke Sörlin, dieke.sorlin@gmail.com.
Du hittar också Natursnokarna i Luleå här:

>> Natursnokarna i Luleå på kretsens hemsida.
>> Natursnokarna i Luleå på Facebook.