Norrbotten – häng med på en gratis kurs för att bli Natursnoksledare!

Du behöver inte vara expert, biolog eller lärare för att bli Natursnoksledare hos oss. Det räcker med upptäckarlust och att du gillar att vara ute med barn! Du får kunskap, inspiration och tips av Naturskyddsföreningens pedagoger. Kursen kostar ingenting och vi kan garantera en rolig helg tillsammans med likasinnade. Allt du behöver göra är att fylla i formuläret här nedan. Du hittar även kursorter och datum via anmälningslänken. Har du en vän som du tror är intresserad? Tipsa då gärna om anmälningslänken.

Natursnoksledarutbildningen består utav två delar, en digital och en fysisk enligt följande:
  • Snok Grund del 1: ett digitalt pass via Teams med info om upplägg och stödfunktioner
  • Snok Grund del 2: en utedag med mycket lek och inspiration
Nedan finner du ett urval av datum för den digitala delen såväl som datum och kursort för den fysiska delen. Vänligen ange de datum du kan närvara, ett digital och ett fysiskt. OBS! Du som redan har intresseanmält dig här i förväg behöver endast fylla i ditt namn och datum. Övriga fyller i formuläret fullständligt.

DATUM FÖR SAMTLIGA KURSTILLFÄLLEN (OBS! Du närvarar alltså ett valfritt digitalt tillfälle och ett fysiskt)

Snok Grund del 1 (digital):
  • Onsdagen den 3 maj kl: 19-21    GENOMFÖRD
  • Onsdagen den 14 juni kl: 19-21   GENOMFÖRD
  • Tisdagen den 15 augusti kl: 19-21   GENOMFÖRD
  • Onsdagen den 23 augusti kl: 19-21   GENOMFÖRD

Snok Grund del 2 (fysisk):

• LULEÅ Lördagen den 6 maj     GENOMFÖRD
  • PITEÅ Lördagen den 13 maj    GENOMFÖRD
  • BODEN Lördagen den 10 juni     GENOMFÖRD
  • ARJEPLOG Lördagen den 9 juli     GENOMFÖRD
  • JOKKMOKK Lördagen den 19 augusti     GENOMFÖRD