Res tillsammans till klimatdemonstrationen i Stockholm!
22-23 augusti arrangeras "24h för klimatet" i Stockholm. Det är en dygnsmanifestation som inleds 22 augusti och avslutas med en stor klimatdemonstration 23 augusti. Nu samordnas resan söderut för de som vill delta från Norrbotten. Häng med du också!
Både Linda och Julia från kansliet kommer delta och det finns möjlighet att resa tillsammans med oss:
- Linda reser från Jokkmokk på torsdag 20/8 med nattåget
- Julia reser från Abisko på fredag 21/8 med nattåget (ankomst 10.13 till Stockholm 22/8)
Maila kansli.norrbotten@naturskyddsforeningen.se om du vill resa med oss och vilket tåg du tar så hörs vi av med fler detaljer och kan bestämma möte i bistron osv. 💚🚂
Rebellmammorna i Luleå reser gemensamt med dagtåget som avgår från Luleå 08.32, framme i Stockholm 20.38. I detta evenemang på Facebook kan du läsa mer om Rebellmammornas gemensamma resa.





