Din åsikt är viktig!

Var med och utveckla Klimatanalys Norrs hemsida genom att dela med dig av dina tankar och reflektioner. En välfungerande, användbar och intressant sida är en viktig del i arbetet och dina åsikter är värdefulla!

Klimatanalys Norr är ett projekt med syfte att belysa konflikterna kring industriomställningen som sker i norr. Att sätta brännpunkterna i konflikterna om naturresurserna och naturvärdena på kartan eftersom vi med problemområdena belysta kan göra rätt val och effektivt engagera och organisera oss för en hållbar grön framtid!

Vi arbetar just nu med att utveckla projektets hemsida och vill därför ha era åsikter om sidans utformning som underlag i processen.

Vi riktar oss till dig som är medlem i Naturskyddsföreningen.

Enkäten tar ca 5 minuter att svara på och dina åsikter är väldigt viktiga för oss! Uppgifterna är helt anonyma och kommer inte att användas i annat syfte än förklarat här.

Enkäten är öppen till söndagen den 19 november.

>> Enkäten hittar du genom att klicka här