Kallelse till länsstämman 23 april 2023!

Save the date!

Nu kan vi äntligen ses fysiskt och länsförbundet för Naturskyddsföreningen i Norrbotten vill härmed bjuda in dig som medlem till 2023 års länstämma i Luleå söndagen den 23 april!

Länsstämman går av stapeln söndagen den 23 april, I Luleå, med start kl 09.00. Exakt plats kommer att offentliggöras här efter årsskiftet. Du som medlem, är du inte det kan du bli det här för 30kr/månaden, är varmt välkommen att delta och som en demokratisk folkrörelse har du också rätten att komma till tals och påverka föreningen. Det kan du enkelt göra genom att skicka in en motion. Tips om hur du gör det får du genom att klicka här.

Utöver själva länsstämman vill vi, tillsammans med Luleå kretsen, bjuda in dig till en inspirerande och rolig länsstämmohelg med föreläsningar, wokshops, exkursioner, mingel mm. Detaljerat program kommer att publiceras här på hemsidan allt eftersom det blir klart, så håll utkik. Så tills dess, vässa pennan och börja motionera!