Skogsnätverksträff 4-5 december 2010

Honkanenjärvi 30 augusti 2007. Foto: Urpo Taskinen

Hur vill vi rädda skogens liv tillsammans? Under två intensiva dagar kan du vara med och diskutera detta med andra skogsaktiva i Naturskyddsföreningen. Vi kommer att diskutera vad vi tycker i olika frågor, vad vi vill göra och hur vi vill samarbeta. Det blir också några workshops och mycket god mat från Kulturköket.

När? Program från 10.00 på lördagen – 15.00 på söndagen.
Var? Mötet hålls på Kulturoasen i Håga by i Uppsala.
Kostnad? 300 kr för båda dagarna, som finansierar en reseutjämningsfond där behövande deltagare i förväg kan söka för de biljettkostnader som överskrider 1000 kr (vuxen) och 500 kr (ungdom/student). För reseutjämningsfonden gäller först till kvarn, kassan är begränsad! Medlemskap i Naturskyddsföreningen krävs.

Anmälan och frågor
Senast den 1 december till mirjam.loof-green@naturskyddsforeningen.se

Läs mer på http://skogsnätverket.se/2010/10/nationellt-skogsnatverksmote-4-5-december/

Detta inlägg har kategorierna Skog. Bokmärk länken.