Bli Natursnoksledare!

SnokOnline lördag 20 november

Digital introduktionsutbildning för Natursnoksledare.
Den 20:e november erbjuder Naturskyddsföreningen en utbildning online: Här bekantar vi oss med vad som finns på Natursnokarnas hemsida och Naturkontakt, leker lekar, diskuterar hur en leder och får en bra grund till att leda en Natursnoksgrupp.

Målgrupp och syfte
Målgrupp är medlemmar i Naturskyddsföreningen och Fältbiologerna (18 år fyllda) som är nyfikna på att veta mer om hur det är att vara natursnoksledare som aktivt leder en natursnoksgrupp. Passar såväl för dig som inte vet något om Natursnokarna som för dig som varit med som Natursnoksledare ett tag men ännu inte gått en utbildning.

Syftet är att inspirera deltagarna till att starta nya Natursnoksgrupper och att fortsätta driva Natursnoksgrupper samt att ge verktyg för att göra det.

Kom med  och starta nya Natursnoksgrupper i Norrbotten! Ta gärna kontakt med Dieke Sörlin!